Aktualności

Szukasz niezawodnego urządzenia do wzmocnienia mięśni po kontuzji lub  szybszej regeneracji po treningu ?

Elektrostymulator Compex to urządzenie, które wykorzystuje impulsy elektryczne do pobudzania mięśni. Dzięki impulsom w stymulowanych partiach mięśniowych dochodzi do skurczów – ciało pobudzane jest do pracy niezależnie od naszej woli. Elektrostymulacja daje efekty podobne do treningu z tego względu, że nasze mięśnie nie są w stanie odróżnić dobrowolnego skurczu od tego, który wywoływany jest za pomocą stymulatora. Z tego względu jest niezwykle cenną pomocą w różnego rodzaju rehabilitacji, zwłaszcza po przebytej operacji. W kontekście zastosowań leczniczych warto dodać, że elektrostymulator może być wykorzystywany, aby podtrzymać aktywność mięśni, gdy z przyczyn zdrowotnych ćwiczenia są niemożliwe.

Użycie Compexu wiąże się z szeregiem korzyści. Jeśli chodzi o kwestie lecznicze, należy zaznaczyć, że elektrostymulacja może prowadzić do redukcji dolegliwości bólowych oraz zabezpieczenia odnerwionych mięśni przed ewentualną degeneracją.
Można używać gdziekolwiek, nawet podczas wysiłku fizycznego. Parametry dobierane są dla każdego indywidualnie, co czyni go naprawdę wyjątkowym !

Z Elektrostymulatora Compex korzystają m. in. piłkarze Reprezentacji Polski, piłkarz Leo Messi, panczenista Zbigniew Bródka, surfer Nathan Florence, crossfit athlete James Newbury.

Wskazania:

• stany pourazowe
  • zaniki mięśniowe
  • zmniejszenie siły mięśniowej
  • zespoły przeciążeniowe, dolegliwości bólowe narządu ruchu
  • wsparcie procesu rehabilitacji
  • wzmacnianie siły i wytrzymałości mięśniowej
  • regeneracja i relaksacja mięśniowa

Przeciwwskazania:

• choroba nowotworowa
  • implanty elektryczne
  • epilepsja
  • choroby o podłożu psychicznym
  • zaburzenia czucia
  • gorączka
  • ciąża (względne)

Terapia Elektrostymulatorem Compex dostępna w Medklinice w ramach konsultacji fizjoterapeutycznej. Istnieje również możliwość wypożyczenia sprzętu do domu. Instruktażu i więcej informacji udzielą nasi fizjoterapeuci.