Neurolog Poznań

Neurologia Poznań

Neurologia, będąca jednym z podstawowych działów nauk medycznych, pełni nieocenioną rolę w leczeniu różnego rodzaju chorób zarówno ośrodkowego, jak i obwodowego układu nerwowego. Warto podkreślić, że wiele z tych chorób wywodzi się bezpośrednio z mózgu i jest to właśnie neurologia, która połączona jest z innymi dziedzinami takimi jak psychiatria, dzięki czemu specjaliści z tych dziedzin mogą wspólnie zbadać procesy zachodzące w organizmie człowieka, które wpływają na stan jego układu nerwowego. Dzięki unikatowej wiedzy specjalistów, neurolodzy są w stanie diagnozować i leczyć różne dolegliwości, w tym takie jak choroby Parkinsona, padaczka czy stwardnienie rozsiane, które dotykają setki tysięcy ludzi na całym świecie. Wykorzystując szczegółowe testy oraz różnego rodzaju procedury diagnostyczne, neurologowie są w stanie określić przyczynę objawów neurologicznych, a następnie dobierać najlepsze dla pacjenta leczenie, które pomaga mu odzyskać pełnię zdrowia.

Choroby, których leczeniem się zajmujemy

W Medklinice diagnozujemy i leczymy schorzenia mózgu, nerwów obwodowych oraz rdzenia kręgowego. Do chorób, których leczeniem się zajmujemy należą między innymi:

• migrena i bóle głowy o różnym podłożu,
  • bóle kręgosłupa,
  • udar mózgu i stany po udarze mózgu,
  • choroby: Alzheimera, Wilsona, Parkinsona,
  • omdlenia,
  • padaczki i inne zaburzenia napadowe,
  • otępienia i inne zaburzenia poznawcze,
  • zespół niespokojnych nóg,
  • drżenie zamoistne,